Beurs: Retailbeurs + Horecava

The Branding Club

Bij Eldee houden we ervan om buiten lijntjes te kleuren. Deze keer zijn we een unieke uitdaging aangegaan: levensgrote tassen als super gave decorstukken voor The Branding Club stand op de Retail Najaarsbeurs in de Trade Mart Utrecht.

Locatie

Utrecht / Amsterdam

Oppervlakte

20 - 25 m2

Welkomsthal Eyecatcher: 3 meter hoge tas

In de welkomsthal van de Trade Mart hebben wij een indrukwekkende tas van 3 meter hoog geplaatst als opvallende eyecatcher. Deze gigantische tas fungeert als een uitnodigend element om de aandacht van bezoekers te trekken en hen naar de stand van The Branding Club te leiden. Wat dit item uniek maakt, is dat bezoekers door de tas heen kunnen lopen.

Uniek Decorstuk
Op de stand hebben wij een luxe retailtas gebouwd, voorzien van schappen om producten op een stijlvolle manier te presenteren. Bij dit unieke decorstuk is slim nagedacht over een geïntegreerde afsluitbare bergingsruimte.

Hergebruik van materialen
Vervolgens is hetzelfde concept gebruikt als basis voor hun beursstand op de Horecava 2024. Éen van de tassen werd hiervoor omgebouwd tot cocktailbar, wat als een magneet werkte op de bezoekers.

project header

Other projects

Creatieve beursstand voor Heros Sluiskil op Infratech

Heros Sluiskil Infratech

Beurs: InfraTech Heros Sluiskil Stand "Dankzij Heros kun jij langer genieten op het strand". Recyclingbedrijf Heros Sluiskil transformeert afval tot nieuwe, waardevolle grondstoffen die onze infrastructuur versterken. Op InfraTech nam Heros Sluiskil bezoekers mee op een visuele en interactieve reis…

De heer medicom beursstand Zorg & ICT

De Heer Medicom Zorg & ICT

Voor de Zorg & ICT Beurs in de Jaarbeurs Utrecht ontwierp en realiseerde Eldee de complete beursstand voor De Heer Medicom, specialist in zorg-ICT. Al jaren werken we met plezier samen. Dit jaar kregen we de kans om een volledig…

Tavola Luiten Vleeswaren 2018

Beursstand voor Luiten Vleeswaren – Tavola

Beurs: Tavola Luiten Vleeswaren Gastronomie, ambacht en kwaliteit, dat is wat de uit de (k)Luiten gewassen stand van maar liefst 160 m2 ademde tijdens de Tavola. Locatie Kortrijk Oppervlakte 160m2 Food experience Een ware food experience bood Luiten Vleeswaren de…